Ah canım benim.. Allahım sana şuan sabır ve sağlık versin.. çok üzücü bir durum biliyorum fakat biryerde okumuştum o gebelik sağlıklı değilse biz bu düşük veya sağlıksız gebeliği yasıyormuşuz.bir sonrakine vücut daha çok kabullenip tutuyormuş bebeğimizi. Evet zor gerçekten hayal kurduk mutlu olduk. Ama kismetten öteye yol olmuyor. Şuan lütfen öncelikle kendi sağlığına sahip çık. Eminim bir süre sonra herşey yoluna girecek ve harika bir anne olacaksın… lütfen kendine iyi bak.