Arzugrcan benimde 15nisan gibi görünüyor. 5li takımları alıyorum 0,3 ay şeklinde ama 3,6 kısmına hiç geçmedim malum yaZa dönüyor önü bilemedim😁 cokta birşey almıyorum yeğenim de 9 aylık onunkiler kaldı benim oğluma hızlıda büyüdükleri için gerek duymadım. Bizimkilerde hep büyük 6,9,12 gibi alıyolar 😁 beşiğimizi aldık Trendyoldan kurduk dün