Arzugrcan 25 haftalık hamileyim 12 Nisan olarak gözüküyor. Kız bebekler daha erken doğuyor diyorlar ama bilmiyorum. Hiç kilo almadım tam tersi zayıflamışım. Yaz başı da olsa doğumdan sonra bebek ve ben üşüyeceğim için kalın giydirmeyi düşünüyorum ama cokta değil. Doğum dan sonra üşürsün diyorlar.