qqueennn öncelikle Allah rahmet eylesin başınız sağolsun önceki kayıplarınız için. Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin, sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin. Dini hüküm verebilecek konumda değilim yaşadıklarınız kolay değil tekrar yaşamanız gerekir demek kimsenin de haddi değildir sanmıyorum. Naçizane kendim ne yapardım onu söylemek istedim. Eğer bana anlık veya kalıcı bir zararı yoksa ben beklerdim. Yiyecek ekmeği alacak nefesi varsa bir şekilde dünyaya gelecek o fırsatı az bile olsa varsa elinden alan ben olmak istemezdim, çünkü her şeyden önce “acaba” ve “belki”lerle yaşamak çok zor olurdu benim için. İnşaallah herşey gönlünüzce olur ve tüm sorunlar çözülür, rabbim sizi feraha ulaştırsın 🌿