qqueennn Ah canım önceki kayıpların için başın sağolsun.Allah yardımcın olsun.Peki bir şey sormak istiyorum sana.Doktoruna sordun mu peki sonuna kadar beklesen , senin hayatını riske atacak bir durum söz konusu mu diye.Çok üzüldüm gerçekten ,benimde 32. Haftamda bir kaybım var acısı tarifsiz seni çok iyi anlıyorum o yüzden , rabbim şifa versin yavruna.