[silindi] evet canım bilmez miyim seni sorunlarımız aynı ama işte herkes alınmalı yaşamayacak kendi ölecek zaten diyolar bi kere yaşadım kontrolde öldüğünü öğrendim 7 aylıktı çok zor bi doğumdu o yüzden aklımı karıştırdılar görmeden alalım küçükken daha iyi dediler hiç istememe rağmen kafam karıştı baya o yüzden😔 dünden beri kanamam var kese alanımda kanama alanım vardı ondan oluyo galiba ptesi tekrar gitcem doktor da ilaçları içme gerek yok dedi içsem mi içmesem mi o kadar kararsızım ki yaşamaz doğsa da diyo 4 doktorla konuştum aklım o kadar karışık ki vazgeçmek istemiyorum asla ama gücümün tükendiğini hissediyorum ilk de değil çünkü
bu 3 olacak kaybedersem çok zor bi durum o yüzden benim için😔😔😔 bizim böbrekler her gittiğimde büyüyo hiç idrar yapamıyo kesinlikle çalışmaz diyo doktorlar ama işte hala bi umut bekliyorum aldırmıcam ama ne kadar tükenmiş hissetsem de o beni bırakmadan ben de onu bırakmıcam inşallah 2miz için de bi mucize olur dualarımdasın 🙏🏻🙏🏻