qqueennn herkese merhaba; beni bilenler bilir belki 2 tane kaybım var şimdi 19 haftalık hamileyim çok detaya girmeden bişey danışmak istiyorum.. 4 doktora gittim doktorlar bebeğin böbreklerinin hiç çalışmadığını yaşama ihtimalinin hiç olmadığını ve gebeliğin sonlanması gerektiğini söylediler suyu bitmiş 1 cm var yok dendi.. Şuan küçük olduğu için seni zorlamaz şimdi almalıyız sen şuan aldırmazsan bile zaten 1 2 aya kalbi durcak karnında dediler.. Daha önce 7 aylık doğum yaptım karnımda öldüğü için psikolojik ve bedenen zor ve acı bişey olduğunu bildiğim için çok kararsızım.. Dini açıdan bilgi almak istiyorum eğer bilenler varsa.. Allah ol der ve olur her şey bi imtihan biliyorum ama yaşamayacak diyorlar elim kolum bağlı dinen nasıl bir yol izlemeliyim her şeyi sordum çünkü hiç umut yok dedi doktorlar ilaçlarımı bile bıraktırdılar gerek yok kullanmana diye.. Nasıl bir yol izlemem gerektiğini sormuyorum yani aldırıp aldırma gibi bişey sormuyorum.. sadece dini açıdan ne yapılmalı günahı var mı sonlandırmamın beklemem mi gerekir kendi kalbinin durmasını o kadar zor bi durum ki ne yapacağımı bilmiyorum dua ediyorum sürekli tahmin edersiniz ki karar vermek çok zor vazgeçmek tabi ki istemiyorum ama hiç umut yok diyorlar yaşamayacağını bildiğim halde hissediyo olmak çok zor çok acı allah kimseye yaşatmasın herkese hayırlı güzel doğumlar diliyorum🙏🏻
Busra3509 qqueennn aldırma sabret Allah’ın dediği olur her şey sınavdır bilemezsin o yüzden sabret hayat mucizelerle dolu Allah’ın mucizesi çok
Beyziikoo qqueennn Rabbim yar ve de yardımcın olsun canım arkadaşım. Allah gönlünğ feraha kavuştursun 👐 Bebeğin şu an sana bi zararı var ise doktorların onayı ile sonlandırabilirsiniz ama diğer türlü heralde beklemek ister insan, inanın bilgim fikrim tecrübem yok derdinizi paylaşmak istedim sadece😔 Allah’a emanet olun 🌹
Minnosunannesiii qqueennn çevremde o kadar çok var doktorların böyle söylediği ama sapasağlam doğduğu umarım rabbim yanında olur bırak kalbi duracaksa da rabbim durdursun sen kıyma ona
Fatmas Canım öncelikle Allah yar ve yardimcin olsun. Ama bence burası böylesi zor bir soruyu cevaplamak için uygun bir yer değil gibi. Bunu işin ehli hocalar bilir. Bence sen diyanetin fetva hatti var, orayı ara. Veya çevrende tanınan bir ehil hocaya sor.
qqueennn Fatmas işte öyle bi tanıdığım olsa buraya hiç yazmazdım herkes hamile milleti üzmek hiç istemezdim eşime dedim bi cami hocasına gidip soracak dediğiniz yeri de arayacağım çok sağolun🙏🏻
qqueennn Beyziikoo allah razı olsun şuan bi zararı yokmuş kalp atışı olduğu için ama kalbi durursa zehirleme ihtimali var gerçi haftalık olarak gdiyorum doktora umarım rabbim bi mucize gönderir☹️
Busra3509 qqueennn Allah’ın mucizesi gerçekten çok öldü diyorlar doktorlar insanlara 24 saat içerisinde yeniden canlanıyor yaşayacak ise yiyecek ekmeği varsa zaten gelir dünyaya Sen sabırlı ol dua et içini ferah tut nasibinde varsa zaten tutunur Bak benim bir arkadaşıma %100 engelli olacak aldır dediler kaç doktora gittiyse aynısını söyledi çocuk bir doğdu ne engel var ne bir şey Ben kalp krizi atmışım Haberim Yok EKG de öğrendim. Mesela benim annem Epilepsi hastası iki kere beyin nöbeti geçirdi ölümden döndü ama Kurban olduğum Allah bana bağışladı. Gerçekten Allah’ın mucizesi o kadar çok ki Ben bebeğime ilk hamile kaldım kan geliyordu düşük yapıyorum zannettim atta İdrar yolu enfeksiyonum varken hamile kalmışım Ona rağmen tutulmuş Elhamdülillah bebeğim Bak bu örnekleri göz önünde bulundur o yüzden sabırlı ol bence Allah’ın dediği olur🙏😊
qqueennn Minnosunannesiii inşallah bizde de öyle olur☹️ ben de öyle istiyorum ama o kadar zor ki bi mucize olur umarım🙏🏻☹️
Minnosunannesiii qqueennn ama şöylede birşey var eğer şuan bebeğin sana bir zararı varsa yani senin yaşam kaliteni düşürüyorsa sana zarar veriyorsa verecekse değil ne zaman zarar verirse sana o zaman öncelik senin canın Allah’ın verdiği can ona zarar vermen çok günah benim bildiklerim bunlar umarım yardımcı olmuşumdur yinede sor soruştur hakkında hayırlısı olsun
qqueennn Minnosunannesiii şuan bi zararı yok canım kalbi atıyor çünkü durursa beni zehirleyebilirmiş.. Ben de öyle düşünüyorum nolursa olsun canlı o yapamam diyorum ama bi yandan da yapmalı mıyım diyorum çok yardımcı oldun allah razı olsun🙏🏻
qqueennn Busra3509 çok geçmiş olsun🙏🏻🙏🏻 gerçekten umut oldunuz yiyecek ekmeği varsa nolursa olsun olur zaten benim korkum doğunca diyalize bağlı olcak bilmediğim bi süreç nasıl olcak hiç bilmiyorum o da korkutuyo☹️ sabredip dua ediyorum umarım mucize olur🙏🏻
B0220 qqueennn Allah yardımcın olsun canım çok üzüldüm 🥺 konu hakkında bilgim yok Duamdasın rabbim yormasın..🤲🏻♥️
Minnosunannesiii qqueennn umarım rabbim bağışlar size birde detaylıya filan mi girdin sadece ultrasondan böbrekler görülüyorlar mi bana hiç bebeğimin iç organlarından bahsetmediler
Mommy_006 qqueennn zehirleme aniden olan bir şey değil sık kontrole giderdin etkilenmezsin, kalbi atıyorsa vicdanı da susturamayacağımıza göre kalbi kendi dursun, mucizelere inanırız takdir Allahtan🙏🏻
Busra3509 qqueennn Hiç korkma içini ferah tut hiç öyle şeyler düşünme insanların çocukları olmuyor Doktorlar olmaz diyor tüp bebeğe dahi yanıt veremiolar Belki 3 sene sonra belki 5 sene sonra hamile kalıyorlar mucize bir şekilde Içini ferah tut🙏🙏
qqueennn Minnosunannesiii yok normal ultrasonda görüldü önce bebeğin suyu az dedi doktor havuç suyu vs içip 1 hafta sonra tekrar gittim bu sefer böbreklerin büyümüş olduğunu gördü detaylıdan önce görüldü yani kaç haftalık hamilesin belki daha erken olduğu için ya da muhtemelen bi sorun olmadığı için bişey dememiştir doktorun detaylıya girdiğinde her şeyine bakıyorlar zaten
Minnosunannesiii qqueennn hımm bana hiç öyle şeyler söylemediler ama hani demedi de suyu filan iyi böbrekli iyi ayın 6 sında gitçez bakalım kimin ne olacağı belli olmaz bak konuyla alakalı değil büyük dayım 20 seneden fazla kanserle uğraştı ha bugün gitti ha yarın gitti diye diye 20 sene geçmiş üstünden ne sağlam insanlar gitmiş dayımın üstüne bir ay önce kaybettik oda coronadan bak kanserden ölüm bekliyorlar 20 yoldur o kadar kötü bir haldeydi yani bizim bile nolcağımız belli değil rabbim tek şeyiyle can olur o bebeğe nefes olur böbrek olur
Minnosunannesiii qqueennn hımm bana hiç öyle şeyler söylemediler ama hani demedi de suyu filan iyi böbrekli iyi ayın 6 sında gitçez bakalım kimin ne olacağı belli olmaz bak konuyla alakalı değil büyük dayım 20 seneden fazla kanserle uğraştı ha bugün gitti ha yarın gitti diye diye 20 sene geçmiş üstünden ne sağlam insanlar gitmiş dayımın üstüne bir ay önce kaybettik oda coronadan bak kanserden ölüm bekliyorlar 20 yoldur o kadar kötü bir haldeydi yani bizim bile nolcağımız belli değil rabbim tek şeyiyle can olur o bebeğe nefes olur böbrek olur
Minnosunannesiii qqueennn Busra3509 onlardan Biri de benim 3 seneye yakın olmadı bebeğim. İzmirde hangi hastaneye gittiysem kısırlıktan bahsettiler ahhh o hastane merdivenleri hıçkıra hıçkıra ne ağlamışlıklarım var o tepecikte 😒her AYM yaptığım tonlarca testler neler yaşadım. Eşim askeri personel sürekli yanımda olamıyordu bütün sıkıntıları tek çektim. Bir gün yine ağlıyorum eşim aradı ben test yaptım bende sıkıntı çöktü dedi üzülme sen tek sorun sende değil dedi. Hani yanlış anlamayın ama az da olsa bu beni biraz rahatlatmıştı sanki sonra memlekete döndük ve dedim kendi kendime bi tedaviye başla bugüne kadar ne zaman tedavi sürecine girsem kocam yanımda olmuyordu ilk defa eşim yanımda ve hastaneye gittim tabi bi umutla muayene etti normalde der yumurta çatlamış gün aşırı ilişki ama bu sefer demedi tabi yine hayal kırıklığı yaşadım ve tedavi olmaya karar verdim. Olmazsalar tek çocuğu olmayan ben değildim bi evlatlık ediniriz dedim eşime bana ben başkasının çocuğuna bakamam dedi o günü hiç unutmam onun gözlerinde ki acıyı o kadar zoruma gitmişti ki🙁 sonra eşim test verdi ve hiçbir sorun yok meğer beni kandırmış kendimi çok yıpratıyorum diye :( doktorum adetin ikinci gününde gel dedi tedaviye başlayalım. Allahım normalde 3 sene boyunca her ay adet olmayım diye dua eden ben o ay sabırsızlandım adet olmak için ama ne gelen var ne giden göğüslerimde bi ağrı kasıklarım parçalanacak gibi o günde annem bizde kavga ediyoruz diyo ki benim aldığım beşiği yatak odasına koy bende diyorum hayır oda yapcam ayrı en son ağladım dedim sanki bebek mi var biz beşik kavgasına girişmişiz ben ağlayınca oda ağladı. Mutfağa kalktım su içmeye biri yumurta kırmış aman allahım böyle bir koku yok. Annem rahatsız olduğumu anlayınca gitti test aldı ama tabi hiç umudum yok. Testi yarın sabah yap dedi önle gittikten sonra dayabilirmiyim dayanamadm yaptım ya bi çizgi var ama yok gibi bütün odaları dolaştım ışıklarından faydalanmak için sabah oldu tekrar bi test aldım yaptım bu sefer daha belli resmen ikinci çizgi var 🤣 dayanamadım tabi hemen hastaneye koş kan ver 2 saat içinde 15.63 çıktı değerim eve gelene kadar ağladım 0.100 lere gözüm o kadar alışmış ki elim yine görevde tabi 10 gün sonra gelcek dayanamadım aradım söyledim 🤣 o ağladı ben ağladım. Biraz uzun oldu ama şunu söylemek istiyorum bana hep takma çocuğu taktığın için olmuyor dediler ama dinletemiyor insan. Bana kısır dediler pes etmedim. Rabbim kucağımı boş bırakmayacak inşaallah 20A+2 günlük olduk prensesimiz bir hafta da öncen gidiyor. Ne olur umudunuzu kaybetmeyin. Rabbimden isteyin siz isteyin ben vereyim demiş rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasn herkesin gönlüne göre olsun.. Buda benim hikayem belki sizlere umut olur..