SevgiErcan Sisi aynen çok şükür bebekte bişe yok insan çok endişeleniyor ben gördüğümde elim ayağım titredi bide ilk çocuk hiç bişe bilmiyorum
Esraakkan123 SevgiErcan bnm de 6 haftalikken hafif lekelenmem olmuştu 1ay progesteron kullandım çocuk rahme yerlesirken olurmus öyle suan 38 haftaligiz allaha şükür
Edayekta SevgiErcan ilk bebegimde oldu hemde iki kere yasadim ilki 1.5 aylikken ikincisi 3 aylikken igne ve ilac kullandim nerdeyse 1 ay tuvalaet disinda hic kalkmadim ayaklarinizin altina yastik koyup yatim Rabbim nadip ederse birsey olmuyor bide lutfen caninizi cok skmayin mumkun degil biliyorum ama stresten uzak durnak cok onemli
Bahar46 SevgiErcan şuan seninle aynı durumdayım iki güne bir hastaneye taşınıyorum aynı sorun bendede var 😣😞
Bekleyenler SevgiErcan 10.ve 11.haftada çok az lekelenme ve karın ağrısı. 14.haftadayım yine lekelenme var ama daha fazla. Progestan fitili kullan dedi doktor. Ama çok canımı sıkıyor bu iş😕
ismailgamzepaytoncu 9 haftalik kahve rengi lekele oldu doktor kesede kanama var dedı. Kızlar. İlaç verdi şuan 10+5 olduk ben Hayla cok korkuyorum
SevgiErcan ismailgamzepaytoncu Bana baktı kesede kanama. Yok dedi şükür kalp atışlarınızda duyduninşallah tez zamanda sağlığımıza kavuşuruz
Seyma18 SevgiErcan fitil olarak kullanıyorum ağızdan alınan aşırı mide bulantısı yapmıştı o yüzden doktor fitil verdi
Saadet27 İyi ki bakmışım bu sohbete içim o kadar rahat etti ki şuan kızlar 2 düşük yaptım şimdi hamileyim çok şükür yine 2 gündür lekelenme geliyordu Progestan kullanıyorum istirahat ediyorum sürekli pazartesi kalp atışlarını duyarım inşallah 🙏🏽🙏🏽