SevgiErcan 7 haftalık gebeyim ve ilk öğrendiğim günden beri lekelenme ve kasık ağrısı yaşıyorum. Kalp atışlarını duyduğumun ertesi günü yoğun bir kanama yaşadım doktorum iğne verdi ve progestanın dozunu arttıdı. Büyük bir kanama alanı var şimdi onu küçültmeye çalışıyorlar üç haftadır sürekli yatıyorum. Geçen akşam yine hafif de olsa taze kanama gelince acile gittik ve sadece tansiyon bakıp yolladılar karar verdim ki artık kafam kopsa devlet hastanesi aciline gitmeyeceğim.. İlk bebeğim ve normal yolla hamile kalamazsın denilirken geldi bu mucize hayatımıza. Şimdi dünyada yiyecek ekmeği varsa tutunur annesine deyip kendimi rahatlatıyorum. Çok zor bir süreçteyiz Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bol su ve bolca istirahat başka çözümü yok.