elifkrc benim 2 görümcem var ikisinide sevmiyorum Mesafeliyim konuşmuyorum kayınvalide de çok bilmiş herşeye karışıyor görümcelerde bende kenara çekildim anlasınlar diye görümceler kayınvalide Bu zamana kadar yardım etmemişler benim kendi ailem yardım etmiş sıfır almayın bebege bizimkiler var diyiyorlar bende yok dedigim halde hala ısrar ediyorlar çok sinir oldum
geçen eşime söyledim ya sen söylersin yada ben farklı dilden konuşup kalplerini kırarım dedim sonra kendisi konuştu benim ailem alcak herşeyi ne gerek var bizimkilerde vardı dediler ben hiç birşey söylemedim ben kimsesin eskilerin giydirmek istemiyorım dedim ben eşimin ailesini hiç sevmem bence sen eşinle konuş eşin konuşsun ailenle