Açıkçası ben çok farklı düşünüyorum evlenirken ev eşyaları olsun nişan düğün olsun veya hamilelik, bu tarz konularda işin içine aile akraba sokulduğunda ilk önce kendi huzurunuz kaçıyor. Biz eşimle çalışıyorduk herşeyimizi en başından beri bütçemize göre kendimiz aldık. Açıkçası iyi ki eşimin ailesi bir iğne bile almamış çünkü herşeye karışan huzur bozan bir yapıları var yarın öbür gün minnet edeceğime yüzüme kakacaklarına biz herşeyimizi kendimiz hallediyoruz sizin karışmanıza gerek yok diyebiliyorum. Eğer bunu kız tarafı alır erkek tarafı alır kim daha çok para harcadı muhabbetine girseydik eşimle birbirimizi üzebilirdik boş yere. Bebek eşyalarınıda 9 ay boyunca her ay azar azar alarak tamamladık hiç bir eksiğimiz kalmadı çok şükür. Bence insanların düşüncelerini ve yaptıklarını bırakın anın tadını çıkarın. Herşeyin en iyisi en kalitelisi olmayıversin önemli olan huzur sadece.