elifkrc Size üzülerek katılmıyorum . Ne kendi aileniz ne de eşinizin ailesi tek bir iğne almak zorunda değiller. Koca yetişkin insanlarız, bizim onlara destek olmamız gerekirken onlardan hala ebeveylerimizmiş gibi destek beklemek bence doğru değil. Ben harcama yaptıklarında üzülüyorum, herkesin kendine göre planları bütçeleri ve geçim dertleri var. Evlatlarımızı kimseye güvenerek dünyaya getirmeyelim 🌸 Sizde canınızı sıkmayın, böyle düşünün 🐣