Bizde de anane alır diye bir şey varmış ama ben ikisine de bir şey bırakmadım, kaynanam da zaten annemlere demiş hepsinin çocuğuna birer çeyrek yaptım ona da anca onu yapabilirim diye. Bir şey beklediğimden değil zaten yapmasınlar da diğer eltimin doğum parasını bile ödediler ondan sonra her yerde anlattılar durumumuz yoktu ona rağmen eksiden çektik verdik diye, o yüzden bir çöpleri bile olmasa iyidir yani. Kafan rahat olur