Bende geçen hafta çekildim özel hastanede 1200 TL verdik anestezili oldu benim. Normal yatışim yapıldı birkaç tahlil yapıldı aç gitmiştim zaten ameliyathanede çekildi benim biraz ürktüm ama ne acı ne ağrı hissettim. Kanamam falanda olmadı sonradan ağrımda olmadı antibiyotik verdi enfeksiyon riskine karşı.