Ces görüşümün önemi yok ama nedense benim görüşüm üstünde tartışıp duruyoruz. Ayrıca doktora değil gelin bana danışın da demedim. Tabi ki doktora danışacaksınız. Yetmeyecek ikinci doktora danışacaksınız yetmeyecek şehir değiştirip başka doktora gideceksiniz. Mühendis olunca hava mı atmış oluyorum onu da anlamadım. Herhangi mesleklerden bitanesi. Bunu söyleyince neden gocundunuz. Gidiniz Allah aşkına. Size doktorunuzla saadetler diliyorum. ❤️