bigunanneolucak ben anestezili film çekindim hic hissetmedim. Uyandıgımda da ağrı sızı bse olmadı kısacık uyuyup uyanmış gibiydim.. tam uyutuluyorsun bana damardan bi iğne yaptılar iğneyi yaptıgı an bi soru sordu cvplarken uyuyakaldım . İyiki anestezili çekinmişim devlet hastanelermde çekinenler cok şikayetçi hep dayanılmaz ağrıdan bahsediyorlar
uygulama şöyle rötgen odası gibi düşün üstte cihaz var sen yatıyosun düz bir sedye gibi ayak ucunda çatal kolları ayaklarını bağlıyor normal vajinal muayene gibi düşün, ilacı sıktıktan sonra sıktıgı enjektörü çıkartmıyorlar üstteki film cihazı vajinal bölgeye getiriyorlar sana değmiyor o cihaz filmi cekiyor bitiyor zaten o esnada sen uyutuluyorsun anlamıyorsun.. google rahim filmi görüntüsü yaz normal rötgen gibi görüntüsü var