bigunanneolucak canım seni korkutmak istemem ama ben temmuz ayında çekildi 2 dakka sürdü ama 24 taşındayım böyle acı cekmedim yani değişik bişey yani anestezisiz oldum ben bi kaç lokma yedim gittim acılı olduğunu biliyordum araştırmıştım adet ağrısı çekiyordum ne derece acılı olabilir ki diye düşündüm 2 oda öteden eşim bağrış sesimi duymuş yani özel bi hastaneydi bide ama bazı bi kaç şehirde ve hastanede yenisi acısız cıkmış beni o derece etkiledi ki temmuzdan sonra psikolojim bozuldu 4 5 ay afetlerim 10 gün 13 gün duzensizlesti günü gününe olurdum 1 aydır ilaç kullanıyorum yeni düzeldi anestezi veya normal 100 lira falan fark ediyordu benim gittiğim yerde ama dayanırım diyorsan 2 dakka bisey bitince de hafif adet ağrısı gibi sizi kalıyor bide 1 gün hafif hafif 2 3 damla damla kanamam oldu akşama agrım sizin kalmamıştı