bigunanneolucak eğer yanlış hatırlamıyosam hemen çıkarmıyor ama benim de en çok çekindiğim o oluyor hep. İnan hiç acıtmadı, yapan kişi rahat ol kendini kasmazsan acımayacak dedi, çok rahat bıraktım kendimi yaparken başka şeyler düşündüm tavana baktım, gerçekten alttan muayeneden farklı bi acısı yok ve bence düşünme hiç, endişelenme de. Bak ben bir düşük için 2ay içinde 2 kez kürtaj oldum, bi kere enjeksiyon aletiyle pıhtıları çektiler, hsg oldum, dişimden cerrahi opr. Geçirdim yüzüm şişti vs vs artık herkes sadaka ver, kurşun döktür falan dedi yani 😃 genel olarak geçireceğim operasyonları hiç düşünmemeye çalıştım ve operasyon esnasında bebeğin olacak bunlar onun için daha güzel günler olacak vs diye teselli ettim sen de öyle düşün, inşallah ağrısız sızısız olur senin için de 🤲🏻 Kalbini ferah tut