Bende iki defa cekildim ilki 9 yıl onceydi anestezisiz olmuştu cok bir agri hissetmedim ama bu biraz ceken yer biraz sizin ağrı eşiğiniz birax da tüplerinizin durumuna bagli 3.da 8 ay önce anestezili cekildim cok rahattı hicbir şey hissetmedim zaten küçücük bir doz veriyorlar en fazla 10 dk sonra kendinize geliyorsunuz