bigunanneolucak doktorum bana sende tıkanıklık yok anesteziye gerek yok beş dklık bi şey için anestezi alma dedi ben de anestezi almadım ama film çekilirken tıkanıklık çıktı tıkanıklığı açmak için tazyik verdi tuhaf bi histi net bir acı da diyemem için doluyor gibi hissediyorsun mutlaka ped kullan ben çıktığımda kendimi çok garip hissettim psikolojik olarak ağlama isteği geldi hem çocuk istiyorum olmuyor tıkanıklık çıktı falan diye çökmüş gibiydim. Ama tıkanıklığa rağmen iyi ki anestezi almamışım çünkü 1 saniyelik bi şey için boş yere sersemlememiş oldum assssla korkulacak bi şey değil hele bide tıkanıklık vs olmazsa koskolay geçer bence anestezi almana değmez 1 saniye sonra her şey bitiyor