-emel- Elifeylulozay merhaba ben Neriman çelik e gidiyorum bir arkadaşım Ekim de Doğum yaptı normal Doğum yaptı hem hastaneden hem de ebelerden çok memnun kaldı Ben de onun tavsiyesiyle gidiyorum suan 14 haftalık oldum gayet memnunum hem doktorumdan hem hastaneden
emel16 -emel- merhaba arkadaşında mı Neriman çelikte doğum yaptı memnun kalmış mı kendisinden? Bende Neriman hanıma gidiyorum şuan için çok memnunum kendisinden. Doğum da ki ilgisi falan nasıl acaba?
PAMPAM16 benim çocuk olması ile ilgili sorunum vardı .arkadaşım tavsiyesiyle Müzeyyen Uyanık a gittim ve çokkk şükür gebeyim. 15 haftalık oldum bile:) hastanedeki ortamdan doktorum Müzeyyen hanımdan çok memnunum. gerçekten tavsiye ederim.
-emel- emel16 evet canım arkadaşım onda normal doğum yaptı memnun kaldı 😊gayet ilgili olduğunu söyledi
emel16 -emel- çok sevindim:) sende Neriman hanıma gidiyordun değil mi yanlış hatırlamıyorum:) canım bir de şey sorucam diyelim ki mesai saatleri dışında doğum başlasa geliyor muymuş Neriman hanım acaba:)
-emel- emel16 hastası normal Doğum yaptığında eğer Bursa da olursa gelirmiş dediler ama kendisine sormadım henüz canım bende ona gidiyorum
emel16 -emel- bende sormadım canım haftaya detaylı sonucumu göstercem vaktim olmazsa aylık kontrolüm martta o zaman sorayım diyorum senin ne zamana geliyordu doğum
Prensleriminannesi Ezgi_brs müzeyyen hanım ve özlem hanım ın doçent oldukları için muayne ücreti 215 ₺. Ve Doğum ücretleri normal 6.500. Sezeryan 7.500. Ama poliçe yapıyor hastane özel sigortanız yoksa 5 liraya geliyor.
Ezgi_brs Elifeylulozay merhaba bolkan beyın muane uctetını soylermısın ben pahallı duydum gıtmekden wazgectmde😂
Serapw Beb çok memnunun.kac kere değiştirmek istedim hastane eşimize uzaknoldugu için ama ayrılamadım.zorlu bi hamilelik süreci yaşamıştım bu yüzden benim icn iletişimi ve üslubu çok etkili oldu.sanirim biraz beklentimizle alakalı bi durum.ama genelde sezeryan yapıyor diye yorumları da duyuyorum bakalım yaşayıp görücez.
Yagmur1991 Ben medicabil e gidiyorum oktay beye cok memnunum dogum ucretide 1000 tl fark var medicanayla arasında daha ucuz
Yagmur1991 Ezgi_brs evet oktay altun.137 lira muayane ücreti sezeryan da 3200 dediler içinde foto çekimi kurabiyesi şerbeti bikac şeyi daha vardı bana iyi geldi baya
Ezgi_brs Bu 3.drum olcak kımı secmelıyım napmalıyım bılmıyorum suanlı drmda tatlı sewımlı anlatıyo ama her görüstügümüzde ekaık bırseyler var gibi geliyor
-emel- emel16 bende 9 unda gideceğim o zaman soracağım benim daha 15. Hafta Doğumla ilgili konuşmadık gittiğimde konuşurum herhalde artık
-emel- emel16 randevun kaçta benim 15.20 de belki karşılasırız😊bilgi alırsam mutlaka paylaşırım canım