SevcanY Teşekkür ederim canım cevap için, darısı bizlere o zaman doğumumuz hayırlısı ile gerçekleşir. ben Özlem hanıma gidiyorum bende memnunum şükür ama hastaneden yana yeni olduğu için tereddüt etmiştim etrafımda da hiç orada doğum yapan yok maalesef,, emzirme konusunda yardımcı oluyorlar değil mi hemşireler iyi demiştin🙂