Eylullllllllll21- 61Aysen yaa kötü olur refakatci kabul etmemesi cunku dogumdan sonra agir bir uyku basiyor yada egilip kalkmak zor oluyor bebek kme emanet edilir yada wc ihtiyaci olur 🙄
61Aysen Eylullllllllll21- evet bnm bide ilk gebeliğim dha once e kez doğuma refekatci olarak gittim az buz bilgm var gbi ama tabi baskasinin dogumuna hidp gormekle kendi dogurman ayni deildr ama azda bi bilgm görmuşluğm var.Valla tuvalet odanin icnde ama bn yinede sıkarm gitmem😂Yanıma ihtiyc icn bisy getirirse esm yda ailedn biri o arada girerim bebeği yanlz birakamam gitsemde odanin kapisini icerdn kitler girerim galiba.Kac haftalıksin?
Eylullllllllll21- 61Aysen 30 canim ay benim ilk dogum devlette oldu yani cok zor yanliz pedin doluyor degisiyorsun yada üstün basin degisiyorsun bide dogumdan sonra okdr uyku basiyorki insani ayakta uyuyorsun resmen birinin bebegi götürmediği ne malum , cok zor ya
61Aysen Eylullllllllll21- Valla kotu zamanlara.denk geldik Allah yardimcimiz olsun.Benm ilk dogumum surc nasl.ilerler bilmiyrm ama ben öyle seyelri cok inceler ve takarim ne olrsa ols asla uyumam zatn bebk yanlz kaliyo dusuncesyle uyku tutmaz tuvalet vs icin kapi kitler gidilir yda yaniniza ailedn biri geldgi zamn o arada gidilir.Bilemiyrm Allah yardimcimz olsn.Siz nerde yasiyosnz?Sizndemi hstane almiyo suan devletmi
61Aysen maras46 canm dogumn yakinsa eger sor ogren ona gore durumu ayarlarsin. maras46 Valla ailedn birinin iceri.alinmasini bekeleyemiyck durumdaysk kitlenir doktr gelirsede o arada beklesin napalim
Ozlemtuncay maras46 bende maraştaym canım öğrendiğinde bana da yazar mısın ben normal de vatan hastanesine gidiyorum ama doğum için devlet düşünüyoruz refakatçi almıyorlarsa hiç düşünmeyelim devleti
maras46 sntn doktordan doktora değişiyormuş burda gördüğüm kadarıyla çünkü kimisi doğum başlayınca bakarım bipe diyormuş bnmde bebişin pozisyon uygun bakalım nasıl olacak
sntn maras46 ama hadi çatı normal doğuma müsait değilse o zaman sezaryen için gün vermeleri gerekiyor
maras46 Eylullllllllll21- bu zamanlara nasil hızlı geldik anlayamadım bile inanın çok çabuk oluyor her şey ❤ sizin de gönlünüzce olsun
Meryemece1 sntn ewet doğru kartal eğitim araştırmada kuzenim Bi hafta önce normal doğum yaptı refekatci bile almadılar eşi Bi girip görüp çıkmış Zeynep kamile de almıolarmış
Eylullllllllll21- 61Aysen bizde antalyada yasiyoruz nst zamani soracam refakatci kabul etmezlerse özele gidecem riske atamam zaman kötü aynen gecen sene müge anli da biri hemsire kiyefeti giyip bebegi çalmıştı allah korusun
61Aysen Eylullllllllll21- Ay evet cok var öyle.Muhtemelen bez olur hizde altimizada yapsak cikmaz salariz olamdigi yerde bebegi yanliz birakmaktn iyidr demi😂😂