maras46 Gaziantep de bi hastanede refakatçi almıyorlarmış Ablam oraya gitmiş ani suyu gelince sonra içeri kimseyi almıyoruz demişler annem eniştem zorla içeri girip ablamı almışlar ablamda çıkmak istiyorum demiş izin vermemişler herkes ağlıyormuş bağırıyormuş refakatçi yasakmış başka hastaneye gidip doğum yaptı orda almışlar o yüzden hastanenize sorun bu soruları