maras46 doğumdan önce kimse yanınıza alınmıyor.
Yalvara yakarsa eşimi getirttim telefonumu getirsin diye. O şekilde geldi gitti. Bir de annem geldi azıcık gitti. Ben aşırı sancı çektim. Zar zor girdi içeri.
Doğumdan sonra bir kişi alıyorlar bayan aldılar. Eşimi almadılar