Seldel ilk defa böyle birşey duydum hamile kaldigimda korona vardi hala var maalesef hic eşim çalışıyor diye aramiza mesafe koymadm sadece pek carsiya topluluk olan ortamlara gitmedim gitmek mecburiyetinde kaldiysamda dikkat ettim bence duani et Allah’a bırak eger bu illet cok kolay bulasan yada herkese bulaşan birsey olsaydi dunyada kimse kalmazdi rabbim kimi diliyorsa o geciriyor ve çevremizde hamile olup atlatanida duyuyoruz hiç boyle birşey söylenmedi Allah’ım korur inşallah tedbir senden tevekkül Allah’tan evden dışarı adim atmayana bile bir şekilde bulaşıyor alnina yazildiysa yapcak bir sey yok umarim bir problem olmadan bebeğinle sağlıkla kavusursunuz 😊