Seldel başkası ile kendini karıştırma canim ünlülerde cahilleri yokmu sanki , hamileliğin en önemli kısmı ilk 3 ay bütün düşükler genelde bu ayda oluyor , bence doktorun haklı , bende ilk 3 ay markete bile gitmedim , halada gitmiyorum ,sadece tenha sokaklarda yürüyüp geri geliyorum