Aslında "hakkımız" olan ücretsiz sağlık hizmetini burada bazı arkadaşların mükafatmış gibi göstermesini anlamıyorum. Sözde ücretsiz muayene oluyoruz, sıra beklemiyoruz... Ya siz böyle güzel adil hastaneler buluyorsunuz ya da ben farklı yerde yaşıyorum. Sıra beklemeyen, devlet hastanesinde ki doktorun köpek gibi davranmasına maruz kalıp bunu normalleştiren, acile gittiğinde tek doktor olduğu için kuyrukta can çekişen, ilaç aldığında katkı payı ödeyen sevgili arkadaşım Küba'da sağlık ve eğitim tamamen ücretsiz ve insanlar kanser tedavisi için oraya gidiyor. "Amaan ne olacak 8 10 liradan, biz para vericez ki sağlık gelişsin" diyen sevgili arkadaşım 8 lira senin için çerez parası olabilir ama kimileri o ilaçları zar zor alıyor haberin olsun.