deletedmom33 tum yazdiklarinizi bastan sona okudum gercekten hayretler icerisindeyim ısrarla hala devam ediyorsunu... bu olay 5yil mi 10yilmi oldu emin degilim ama yillardan beri oldugunu biliyorum ve bu Turkiye gercegiyken siz 5-10yil icerisinde hic mi hastaneye gitmediniz yada hic mi haber izlemediniz de bu konuyu bu kadar uzattiniz... Bazilari yapmis 8tl ymis sıra beklemiyormus devlet hastanesine gidipte insan yerine konuluyormus sormak lazim. Sagligin %100 ucretsiz olmasi gerekirken ulkemizde donen dolaplardan herkes bi haber... ilac firmalari ile devletin arasindaki cikar iliskisi dr firma iliskisi vs... liste uzayip gider....