DilekAlkanat Kaçırmış olabilirim. Atıyorum benim bildiğim bi haberi de siz bilmiyorsundur. Eczaneden ilk ilaç aldığımda 5 tl bi borcun ikinci gittiğimde 20 tl borcun var deselerdi zoruma gitmezdi birden zonk diye 90 tl duyunca cebimizde 20 lirayla eczaneye gidip ilaç alamadan dönünce insan tuhaf oluyor beni es geç başkaları içinde söylüyorum vardır bu durumu yaşayan sadece benden kesmiyolar bu parayı.. haber ne zaman çıktı yaşınoz kaç bilmiyorum ama birazdan araştırıcam