Bu uygulama yeni degil ko burda ki arkadas neden bukadar abartti acaba ? Devlet hastanelerine yillardir biz muayne ucreti oduyoruz zaten eczaneler yillardir tahsil ediyor zaten su yenilerde zam geldi artik telefonla randevu almak ucretli hastaneyr gidip barkod almak ucretli ve devlet hastaneleri ayri ucret egitim arastirma ayri universite hastaneleri ayri ucrete tabi.
Eee saglikta cağ atladik ya okadar da vergisi muayne ucreti olsun ama dimi her ay ssk ya 700-800tl odemiyormussuz gibi...