Yazdıklarınızı okuyunca şok oluyorum ya.Türkiyedede sağlık sektörü pahalı diyorsanız ne diyeyim size. Ben yurt dışında yaşıyordum 2 yıl öncesine kadar. Her ay kişi başı 1000 lira sigorta öderdik en az. Ve kontroller ilaçlar vs. Devlet Bişeyi karşılamazdı bide doktordan aonra eve fatura gelirdi ödemek için. 2 doğum yaptım doğum başına 15 bin lira ödedik. Dünyanın neresine giderseniz gidin bedava diye bişey yok. Sigortalar Anlaşmalı kurumlar ve bazı ilaçları ödemek için. Sağlık sektörünün en barbat olduğu ülkeler arasında Amerikada var ne yazıkkı. Eltimler türkiyeye geldimi kutu kutu ilaç götürürler hastanelere eczanelere yanaşamıyorlar.