Kızlar bakın ne diycem benim telefonumda e-nabız uygulaması var. Orada hastane ziyaretlerim filan kayıtlı. Geçenlerde kusma şikayetiyle devlet hastanesine gitmiştim. Doktorun tavrından hiç hoşnut olmadığım için e-nabız da hem puan verdim hem de yorum yazdım. Orda doktoru değerlendirme imkanımız var. Size de tavsiyem uygulamayı indirin mutlaka kullanın. Yaptıkları yanlarına kâr kalmasın bazılarının. Ben bütün muayene sürecimi uzunca detaylarıyla anlattım. Muayene ücretini de sıkıştırdım araya.