deletedmom33 cnm zaten öyle sistem koydular ki millet nasıl borçlu olduğunu bilmiyor her hastaneye gidişimizde zaten ilaçlarla muayne ücreti veriliyor bi ara takip ettim çünkü her gittiğimde muayne ücreti diyolar di sıfırladım sinra hiç gitmedim 5-6 aya kadar gene dr gidince bana diyolar ki taaaa 8 ay önceki muayne ücreti halbuki odeme yapmistim yani bu sistem kazik sistemi