Hatice35 ben gebe kalmayı kolaşiylaştırdığını bilmiyordum eşimle bebek yapma çalışmalarına başlamadan bi folik asit içsem iyi olur diye eczaneye gittim bana inofolic verdi bende sadece bir ay kullandım ama ben sadece takviye amaçlı hamile kalmadan önce kullanılıyor diye günde bi tane kullanılmam önerilmişti kullandım bir ay sonra önümdeki adet gününden iki üç gün sonra test yaptım çift çizgi çıktı ve o gün bugündür hamileyim 28 haftalık olduk :) bence kist falan diyorsun bak iki dediyse iki kullan doktorun senin için en yararlısını bilir evet pahalı ama faydalı olduğunu kendimde gördüm ilk kez bebek denemiştik bak tuttu yani nasip belki ama bence ilacın etkiside vardır bence:)