esra-16 Bfduam yumurta çatlatma tedaviai gördm 6 ay kadar zaten bikaç ayda doktor bekleyelim demişti aslında şimdi düşününce 1.5 yıl demeyelim 1 yıl kadar diyelim doktor değiştirdm vs. 2 doktorda aynı ilacı tavsiye etti gebe kalmadı en etkili olan bu sanırım ama ben 1 yıl da anck hamile kaldım😄1 tane düşüğüm oldu düşükten 1.5ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi kızım 54 günlük oldh çok şükür
Bfduam esra-16 hayırlı olsun yavrunuz inş. Yavrunuz meşakkatli yollar sonrasında gelmiş. Benimde Üçüncü ay inofolikte, inş sonucu değer kullanmamıza.
esra-16 Bfduam değer değer canımm ama kafan rahat olucak bu işlerde ben bunu bilir söylerim. Doktorum aşılama tavsiye etti yada bikaç ay bekle tüp bebek deneyelim dedi. Biz bikaç ay deneme taraftarı olduk aşılamanın tutma oranı çok düşüktü çünkü. Artık bu son deneyelim olmazsa önümüzdeki ay tüp bebeğe başlarız demştik bi baktım hamileymişim😊gerçi sonu düşükle bitti ama umudumu kaybetmedm doktorum da hiç korunma hemen çalışmalara başla dedi düşükten sonra 1 kere adet gördm sonra hemen hamile kaldım çok şükür.. Düşününcw şimdi neler yaşadm diyorum ama hepsi geçip bitiyo şuan dada mesela kızımın meme reddi sorunuyla uğraşıyorum😄
Bfduam Minegkhn92 ınofolik muhtemelen bunu yapan. Korunmayı bırakınca adet düzenin değişti mi? Bende buda oldu. Ya normalinden kısa sürdü, ya da erken geldi.
Bfduam esra-16 kaç ay ınofolik içmiştiniz total de? Benim 3.ay oldu. Hayırlı olsun minik afacan. Evet ya zorlu yollardan hamd olsun Rabbim yavrunuzla sizi sevindimiş. Meme reddinde süren, yoksa galip gelen taraf şimdiden belli:)
umudumvar2 Hatice35 inofolic kullanımından sonra mı hamile kaldın canım ne kadar sürew kullandın adetle mi başladın kullanmaya
Hatice35 umudumvar2 ben adettim bittikten hemen sonra başladım aslında adetliyken de kullanılabilir günde sabah akşam birer tane kapsül aldım 25 gün sonra hamile olduğumu öğrendim erken öğrendim Rabbim istiyen herkese nasip etsin inşallah
minikmucizemmmmmm Hatice35 merhabaa ben çikolata kisti olan hayıt içen bayan😂 bu ayda adet oldum maalesef ve erken oldum 🤦🏼♀️ Kafama takılmaya başladı acaba tekrar doktora gitsem mi yada bu ayda soğan kürü mü yapsam
Hatice35 minikmucizemmmmmm evet canım seni hatırladım şimdi bende hayıt tohumunu kullandım sadece 15 gün tek kullandım daha kullanmadım soğan suyunu da aynı şekilde 15 gün tek kullandım fazlası zarar fazlada üstüne gitme faydasını görmediysen bencede doktura git Rahim filmi çektirdinmi acaba bazen çikolata kistinden dolayı ufak tefek yapışıklıklar oluyor tüplerde ben rahim filmi çektirdiğim üç ay sonra hamile olduğumu öğrendim doktora git ihmal etme çikolata kisti çok kötü Bi illet düzenli bir şekilde tedavini ol Allahın izniyle çok kısa bir zaman da hamile kalırsın
Hatice35 Prensmmmm çok şükür bende kullandım 25 gün sonra hamile olduğumu öğrendim Rabbim istiyen herkese nasip etsin inşallah :)