DefneninLiya Hatice35 canım ben de kullandım yumurtayı geliştirmesi için ama hiçbir etki etmedi ben de. İnşallah SANa faydası olur dediğin gibi pahalı
Sblloztass Hatice35 canım bende polikistik over var doktor bana da ınofolıc verdi şuan 3. Kutudayım daha adet bile olmadım gecenlerde idrar testi yaptım silik cıkmıstı kan testi veremedım daha ama bu ılacı kullanıpta hamile kalan varmış
Hatice35 Sblloztass hadi hayırlı olsun inşallah gebesin Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 😊inşallah bende faydasını görürüm
NeFa Hatice35 bende kullandım sabah akşam aç karnına 4 ay kullandım şuan 34 haftalık hamileyim Evet biraz pahalı ama kullan Derim ☺️
[silindi] Bfduam evet onu kullanınca adetim düzene girdi dogum kontrol hapını kullanmak zorunda kalmadım ve hamile kaldım
MH4225 Bfduam pcos vardı bende o yüzden kullandım 3 ay boyunca sonra glukofen kullandım çok şükür gebelik elde ettim
Minegkhn92 Bfduam hayır benim düzensizliğim yoktu çok şükür ama adet olduğmda kanamam güzel oluyordu temzilendiğini hissediyordm yani 👍🏻
Bfduam Blueblt iki ay bitip üçüncü ayda mı ilaç içerken kaldinoz6? Benim iki ay bitti henüz kalamadım.