Hatice35 evet folik asit ilacı ama içinde inositol var ve bu da pkosu olan kadınlarda hamile kalmayı kolaylaştırıyor bunu doktor söylemişti ben de bu ay eczaneden alıp kullanıyorum ama üstünde günde 1 tane yazıyordu ben de o şekilde kullanıyorum 15 gün oldu bakalım faydası olucak mi