kadriye25 Banada doktorum vermişti . 3 ay kullandım adetleri düzenliyor.kistleri küçültüyor ve hamile kalmaya dolaylı yoldan yardımcı oluyor demişti. Ancak fiyatı biraz pahalı ben günde 1 içiyordum ama günde 2-3 içenlerde var tabi
Hatice35 kadriye25 aynen baya pahalı faydasını gören çok olmuş kistlerim de küçülmüş inşallah hamile kalırım 🤲
gamzenurbozdere Happybsrn hayır gebe kalmaya yardımcı yumurtalıklarını ii gelıyor adetini düzenliyor gecen kış bende kullandım ama hamıle kalamdım
Happybsrn gamzenurbozdere inositol denen kimyasal birleşen içeriyormus bu pembe şase olanını diğerini bilmiyorum yumurtlama uyarıcı özelliği varmış ama çok pahalı yaaa demek o yüzden bnm bu ay bayağı yumurtam oldu 🤣
Bfduam gamzenurbozdere yumurtalıkları ne yapıyor pek anlaşılmamış geliyor derken, Kaç ay kullandınız? Benim 2.ay bitiyor.
Hatice35 m060918 yok ben üç aylık hormon ilacını kullandım çikolata kistim vardı zaten kistim küçüktü baya Bi küçülmüş o ilaçtan sonra, inofolic bugün başladım
d-b_2019 Hatice35 benim de kimeyim var bide LH hormonum yüksek cıktı banada 1 ay önce 3 aylık doğum kontrol ilacı verdi 1. kutu bitti siz nasıl bi ilaç kullandınız 3 ay olunca kendiliğinden bile hamile kalırsın demişti bana
Hatice35 d-b_2019 benim kullandığım üç aylık visanne ilacı sadece çikolata kisti için kullanılan bir ilaç, bitti çok şükür kistim küçülmüş şimdi ınofolic verdi doktur bakalım ne olacak
gel_artik_bebegim Hatice35 ben de 3.5 cm lik bir kist var pkoyum bu visanne o kisti de küçültür mü acaba
Berse Farmareyon diye bir sitede fiyatı mesaja uygun hanımlar inofolic pembe olanından kullanıyorum iki kere oradan sipariş verdim bir sorun yaşamadım
Minik2829 Hatice35 Günde 2 tane iciyordum toz olanindan..evet biraz pahali ama ben 2.ayda hamile kaldim.yumurtaliklari düzenliyor.
Minik2829 Hatice35 polikistik demisti doktorum.ama hicbir belirti yoktu bende bu hastaliga dair.ama ilacla yumurtalarim düzene girdi.
Blueblt Hatice35 benimde polikistik over ım vardı. 3 ay kadın Doğum hapı ve inofolic kullanacaksın dedi iki ay sonra hamile kaldım. Gerçekten işe yarıyor çok iyi bi ilaç. 9 haftalık hamileyim hala kullanıyorum bebeğede yararı oluyor 🙏🏼
Bfduam Blueblt iki ay bitip üçüncü ayda mı ilaç içerken kaldinoz6? Benim iki ay bitti henüz kalamadım.