Merhabalar; ben Bursalıyım fakat eşim Ağrıda görev yaptığı için Ağrıda yaşıyoruz ama doğumu Bursada yapmayı planlıyoruz inşaAllah. Jimer’e gidiyorum Ferhan hanım doktorum çok memnunum kendisinden harika bir doktor çok ilgili uzak olamama rağmen yakından takip ediyor fakat hastane doğum fiyatları 6bin-7bin arası açıkcası bana biraz fazla geliyor bu ücret okuduklarımdan sonra özellikle. Acaba aranızda Jimerde doğum yapanız varmı ne önerirsiniz. 16 haftalık hamileyim şuan🥰