Ayssmom ben hastanenin watsap doğum hattını buldum internet sitelerinden 😂 oraya yazdım oda süsleme yapılıyor fotoğraf da çekiliyor eskiden kuaför hizmetleri varmış doğumun ertesi günü fotoğraf çekimi için ama pandemiden dolayi artik yapilmiyormus ben doktorumdan cok çok memnunum. kendisi güler yüzlü ve hastasıyla konuştuğu şeyi asla unutmuyor numarası yok bende ama ne zaman instagramdan yazsam hiç kızmadan terlemeden cevap veriyor ben daha önce 2 düşük yaptım biliyor kendisi de o da korktugumun farkında ve hiç sıkılmadan her sorumu dinliyor yanıtlıyor bizim enerjimiz tuttu eşim de çok seviyor ve ultrasona bakacağı zaman eşim de içeri girebiliyor bazı doktorlar almıyor