emineveminigi bende muzaffer beye gidiyorum bebeğin eşi aşağıda ve rahme yapışmış durumda size kurduğu cümleleri hemen hemen banada kurdu ama hasta seçmek gibi cümleler değildi. Eğer gece kanaman olursa üniversite hastanesine git o da senin sağlığın için burda sana kan takviyesi yapmakta zorlanabiliriz gece sadece benim gelmemle de olmuyo ameliyat ekimin tam olması gerekli vakit kaybın olur ve tehlikeye girersiniz dedi. İlk duyduğumda bemde çok ağladıö bir sonraki hafta bunları tekrar sordum ben sana en kötüsünü söyledim bilmen gerekir diye dedi eğer planlı giderse ameliyatını ben yapıcam dedi. Şuan 34 e girdik bu hafta ameliyat tarihimizi belirlicek 36 en geç 37 de alırız dedi ve bana muhasebe 9 bin fiyat çıkardı. Kanama fazla olacağı için rahmimi almamak adına balon diye bişi takıcakmış bu da fazla ücrete mal oluyomuş ee bide riskli gebelik olunca şişiriyolar fiyatları ama mızaffer beye bu konuda güveniyorum araştırdım binlerce bu ameliyat yapmış benim gibi o yüzden vericez o parayı. Ben şehir hastanesine de gittim kabul etmediler resmen riskli gebeyim diye direk üni. Yönlendiriyolar