Merhabalar ben 30 haftalık gebeyim doruk hastanesine gidiyorum riskli gebelik ama dorukta riskli gebelik olduğu içim sezaryen olucak dedi doktorum ve ücretide 6000 lira bize fazla geldi üniversitede iyi bir kadın doğum doktoru bilen varmı birde bu haftadan sonra kabul ediyorlarmı