Derinsel içinizin ferahlamasına çok sevindim hissettiğiniz duyguları bende hissettiğim için kaygınızı çok iyi anlıyorum.Size tavsiyem bol sebze balık ama balık unlu ve kızartma şeklinde olmamalı tavuk onu da fırın ve sebzeli şekilde tüketiyorum et az yağlı olmalı yanında mutlaka yoğurt ayran ve salata tüketin,un pirinç makarna patates reçeller pekmez ve beyaz ekmeği hayatınızdan çıkarın tam buğday tüketin .Meyveyi gündüz ve şekeri az olanlardan yanında süt ya da yoğurtla tüketin gerçekten nasıl düzene girdiğini göreceksiniz şekerinizin ben bu şekilde düzene soktum çok şükür inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşuruz bebişlerimize 🌸🤲🏻