ezgiliya-0107 Minikjelibonum benim açlık şekerim her zaman normal düzeyde çıkıyor 60 -75 arası toklukta o günkü beslenmeme göre değişiyor 90-110 arasında ama ufak bir kaçamak yapsam 140 -150 yi buluyor.