Derinsel öncelikle geçmiş olsun, bizim bebek önden gidiyordu şeker yüklemesi istedi doktorum 75lik yükleme yaptırdık biz yüksek çıktı. Dahiliyeye yönlendirildim o da diyetisyene gönderdi kendi liste yazmıyor. Diyet listesi ile 3 gün ölçüm yapıp doktora gönderdim ve normale girdi. Hala diyete devam ediyorum hem kendi sağlığım kilom için hem bebek için. Sadece şeker tatlı yasak onun krizi tutuyor bazen onun haricinde aç kalmıyorum ve kilo alışım fln çok iyi oldu. Aslında bilinçli beslenmek bu ama bizehamilelikte psikolojik olarak kötü hissettiriyor. Rabbim dermansız dert vermesin hayırlısı ile sağlıkla inşallah kucağımıza alalım hepimiz kısa süreli bebişlerimiz için sabredicez. Stres yapmayın stres de şekeri yükseltir sadece yemek değil 🎀