Ben de 24.haftada başladım yani son bir aydır içiyorum. Kilo almam çok hızlı üstelik yediğimde de bir şey yok. Sebebi bu ilaçsa içimi rahatlatabilirim 😁
Bende bulantı filan yapmadı, kişiye göre değişiyor olabilir. Şu an 28.haftadayım bu süreçte; Folik asit, Prilam, D vitamini, B vitamini (iğne), Decavit kullandım bir de doktorum INNATE diye omega 3 ilacı vermişti.