Cylncyln_01 Ozlemust yok canım vermedi bana sadece decavit verdi birde d vitamini damla 28 haftamdayım bunlarada yeni başladım simdiye kadar ilaç hiç kullanmadim
Nesrincente Cylncyln_01 ben neredeyse 3 aydır falan kullanıyorum ama bı yan etkisini gormedım yanı sıskınlık falan bı seyım olmadı
Tugba1421 Cylncyln_01 bende 18 haftalıkken hemen hemen 4 5 kilo almıştım son zamanlarda çok almaya başladım doğumdan sonra gidiyor kilolar sağlık olsun da bebişlerimizi sağ salim alalım insaAllah
Cylncyln_01 Tugba1421 aynen öyle canım kilo bir sekilde verilir yeterki bebeklerimiz sağlıklı olsun gelisimleri güzel olsun gerisi hiç önemli değil
Tuba18 Emel38 aslında ilaçlar öylr daha çok etki ediyor ama bende anlamadım doktorum tok kullan dedi zaten aç kullansam bulantı yapıyor bende
Prensees Cylncyln_01 bende kullanıyordum bıraktım ıctıgım zaman aşırı kusma etkisi yaptı doktora gitmedim daha gittiğim zaman başka yazarsa onu ıcerım yazmazsa içmem :)
NurOzadaBulbul happypregnant29 bebeğim için diyip artık yutuyorum o olmasa asla ilaç almaaz içmezdim🤗
Mpy Cylncyln_01 ben kullanıyorum her hangi bi yan etkisini yaşamadım ama yaşayanlar var.. denemelisin eğer ters birşey varsa doktoruna soylersin
Aysegultkk Cylncyln_01 yaklaşık 2 aydır kullanıyorum çok şükür hiç bir yan etkisini görmedim aksine ben çok halsiz oluyordum banada bebişimide yaradı diye düşünüyorum
sblaslan Cylncyln_01 valla bende okadr miğde bulantısı yaptıki cok kötü kokuyu doktor bana özel vitamin başlattı ne kokuyo nede bişey bir kere içtim ogün beni mahvetti bıraltım hemn
Zeynep0332 Cylncyln_01 mide agrısı hazımmsızlık yaptı bende 1 ayda..bugün dr görüştüm..I mom veya Diafol içicem ✌