Zehra_25 Bakın 32. Haftamda kızımı kaybettim ve gönlüm tabikide kız istiyor kız çocuğu hasreti olduğu için içimde. Fakat benim için sadece ve sadece sağlıklı bir şekilde kucağıma almam onemli . Eşinizin biseyler demesi umrunuzda bile olmamalı. Kız dediler diye bu üzüntünüz çok yanlış. Bir düşük yaşamış annesiniz bir evladınızı kaybetmişsiniz ve Rabbim size tekrar anneliği nasip etmiş sizde cinsiyeti mi düşünüyorsunuz?? Bırakın ne düşünürse düşünsün millet eşiniz. Bana kim ne derse desin benim için en önemlisi sadece sağlıkla kucağıma almam. Rabbim hayırlısını nasip etsin diyecek pek bişey bulamadım üzüldüm şahsen böyle dusunmenize …