Zehra_25 eşinin ne haddine Rabbimin verdiğini sorgulamak. Şükürsüz insan olunca yalnız bırakıyor demekki. Bırakın ya gerçekten böyle insanlara asla anlam veremiyorum. Etrafımda ne kadar çok çocuk isteyen kadın var. Biride bendim kızımı kaybettikten sonra Rabbim ne olur tekrar evlat nasip et diye yalvaran. Şükürler olsun ki Rabbime nasip etti. Rabbim gönlümü biliyor. Fakat gönlümdeki olmasa asla üzülmeyeceğim Rabbim böyle nasip görmüştür böyle vermiştir. Ne haddime uzulmek Rabbimin verdiğine. Esinizde gelmiş yok neden kız. Yazık gerçekten. Rabbim ıslah eylesin.